sobota, 30 marca 2013

Żarcik na koniec.

Bardzo lubię jak klientki przynoszą swoje cudne dzieła się chcą z nami nimi dzielić. Tutaj oczywiście Wielkanocne. Jajeczek zrobiły całe mnóstwo. Problem tylko jak to opchać do koszyczka lub jaki to ma być koszyczek.


Co jedno to ładniejsze i bardziej pomysłowe.
 Zima nam już wszystkim nieźle ciąży i mamy już jej dość. W piątek napotkałam bardzo fajną niespodzianke na koniec zimy. Idąc do pracy napotkałam dosłownie przed drzwiami taki stroik świąteczny autorstwa naszego gospodarza.. Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam zdjęcie. Mam nadzieję, że stroik po świętach jeszcze będzie więc zapraszam do oglądania na żywo.


Tym optymistycznym akcentem życzę wszystkim wspaniałego Zmartwychwstania Pańskiego Alleluja!



1 komentarz:

  1. Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,
    radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy,
    smacznego jajka, mokrego dyngusa,
    a także odpoczynku w rodzinnym gronie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję.